Follow Me

Sunday, October 30, 2011

Saya Nak Belajar Dah...

Hi..sambil-sambil duk saje saya rase nak la tulis blog banyak-banyak ..Biar korang xnak baca pun..Ada aku kesah....lantak ahh...haahhahaha !!!hari ini dengan keadaan yang sejuk hati tidak tenteram..kawe sedih nim wesss..entah kenapa..!!!..biar jelah lupekanlah..malas dah nak pikir..yang sedang ada dalam minda sekarang ini ialah saya xsabar nak pi belajar..belajar..belajar..welcome la pulak dunia belajar..tapi niat di hati malas dah nak belajar bub dah xtau dh tutorial belajar..maklumlahh kawe nim dop berapo pandai,,bodo do oh..bodo telajok.....tapi kan saya ad matlamat..ada wawasan...hahah !!! xpew2 niat nop belajar...nak tolong family..chaiyokk terrr...bagus kan saya..cakap la saya nim bagus kan..koya la pulak..nak tahu x saya dapat belajar kat mane..xpayah tahu laa..cari la kat google...hahaha<3

NEXT
:
:
:
:
:
?


Dan juga yang belum juga-juga xsiap lagi : pertama  medical check up belum buat lagi..alahai dahla tak tahu nak suruh sape teman..kite sowang diri jee..sedihh lagii...kedua pulak barang-barang belum beli lagi lagipun tinggal beberapa hari saje lagi nak pi belajar..tension-tension la macam nim.!!!!

HEHEHE...yakk pe jenis ayat laa kau nim..belit terbelit...entak kenapa la aku nim..dah laa...
wait n see...
bye..Assalamulaikum..






2 comments:

  1. fyza ! selamat bljr k :) all the best :)


    p/s : kim pun suka berkawan juga :) hi !

    ReplyDelete
  2. smilenajah93 : thanks babe..:) insyallah,,doakan fiza k..:))

    ReplyDelete